About: dbpedia-fr:Open-source_Ticket_Request_System     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : wikidata:Q7397, within Data Space : prod-dbpedia.inria.fr associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
rdfs:label
  • OTRS (ja)
  • OTRS (nl)
  • OTRS (pt)
  • OTRS (ru)
  • OTRS (zh)
  • Open-source Ticket Request System (fr)
  • Open-source ticket request system (sv)
rdfs:comment
  • Open-source Ticket Request System (OTRS, littéralement « système open source de requêtes par tickets ») est un logiciel open source de gestion de la relation client ou de gestion des services d'assistance. Une entreprise, une organisation ou une institution peut l'utiliser pour assigner des « tickets » aux requêtes qui lui sont faites via le centre d'assistance ou le service de dépannage. Ce système permet de faciliter le traitement des demandes d'assistance ou de dépannage et toute demande faite par téléphone ou courrier électronique. OTRS est distribué sous licence AGPL. (fr)
rdfs:seeAlso
sameAs
Wikipage page ID
Wikipage revision ID
dbo:wikiPageWikiLink
Link from a Wikipage to an external page
page length (characters) of wiki page
dct:subject
foaf:homepage
foaf:name
  • (fr)
  • OTRS (fr)
Faceted Search & Find service v1.16.111 as of Oct 19 2022


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3234 as of May 18 2022, on Linux (x86_64-ubuntu_bionic-linux-gnu), Single-Server Edition (39 GB total memory, 17 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software